loading...
بهترین سایت اهنگ پیشواز های ایرانسل
دیجی چیذری بازدید : 207 1392/05/13 نظرات (0)
من و تو شباهت های متفاوتی باهم داریم :
هر دو شکستیم ؛ تو قلب مرا ، من غرورم را
هر دو رقصیدیم ؛ تو با دیگری ، من با سازهای تو
هر دو بازی کردیم ؛ تو با من ، من با سرنوشتم
و در آخر هر دو پی بردیم
تو به “حماقت” من ، من به “پست” بودن تو
آری ، این شباهت های متفاوت هر روز آشکارتر می شود …

***
می گفت پای رفتن ندارم …
با سر رفت …
***
دوستت دارم هایت را پس می دهم ، بر دلم سنگینی می کند این همه دروغ !

***
بی نمک ترین مکان جهان احتمالا “دست من” است !
***
سگ ها با یه دست نوازش تا آخر عمر وفادارِ آدم می مونن ولی بعضی آدم ها دنیایی محبت بهشون می کنی آخرشم دستت رو گاز می گیرن …

***
می گی این یکی با بقیه فرق داره ؟؟؟
اشتباه نکن ، این یکی فقط بازیگر بهتریه … !‌
***
تقصیر برگ ها نیست، آدم ها همینند !
نفس می دهی ، لهت می کنند …

***
علت سقوط ناگهانی من از چشم هایت را فقط باید در جعبه سیاه دلت جستجو کرد …
***
گفتی : “منو فراموش کن”
اما بپرس “ارزش به یاد موندنو داری ؟؟؟”

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 345
  • بازدید کلی : 19,564
  • کدهای اختصاصی