loading...
بهترین سایت اهنگ پیشواز های ایرانسل
دیجی چیذری بازدید : 69 1392/07/10 نظرات (0)

عزیز دلم جدائی مکن / جهان کوچکیست ، بی وفائی مکن
ببخش عاشقت را و منت گذار / من که گریه کردم ، عاشق آزاری مکن . . .
——————
اس ام اس کوتاه, اس ام اس زیبا
——————
راز دل با یار محرم هم نباید باز گفت / روزی آن محرم اگر بیگانه شد تکلیف چیست ؟
——————
——————
یک نفر امد قرارم را گرفت / برگ و بار و شاخسارم را گرفت
چهار فصل من بهار بود ، حیف / باد پائیزی بهارم را گرفت
اعتباری داشتم در پیش عشق / با نگاهی ، اعتبارم را گرفت
عشق یا چیزی شبیه عشق بود / آمد و دار و ندارم را گرفت . . .
——————
jadid new payamak, jadid sms new, sms toop
——————
من که گفتم این بهار افسردنی است / من که گفتم این پرستو مردنی است
من که گفتم ای دل بی بند و بار / عشق یعنی رنج ، یعنی انتظار
آه عجب کاری به دستم داد دل / هم شکست و هم شکستم داد دل . . .
——————
——————
اگه خوابت اومد بیا تو چشام بخواب / اگه اشک نذاشت بیا تو قلبم بخواب
اگه صدای قلبم نذاشت من میمیرم ، تو سیر بخواب . . .
——————
اس ام اس جدید عاشقانه, اس ام اس ایرانی, اس ام اس روز
——————
من شکستم تا تو را عاشق کنم / بعد من باران فقط آب است و بس
هر که بعد از من سراغت را گرفت / زشت یا زیبا فقط خواب است و بس . . .
——————
اس ام اس عاشقی, اس ام اس های جدید, اس ام اس جدید
——————
کدوم رو دوست داری برات بفرستم !؟
قل(ب)م !؟
ر(و)حم !؟
ج(س)مم !؟
یا حروف توی پرانتز !!؟
——————
اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عاشقانه جدید
——————
اگر باغ نگاهم پر ز خار است، گلم تاراج دست روزگار است
به چشمانت قسم، با بودن تو، زمستانی ترین روزم بهار است . . .
——————
اس ام اس عشقی, اس ام اس عاشقنه جدید, اس ام اس فارسی
——————

تک تک روزهایم را میسوزانم ، تا چشمکی شوم برای شب های بی ستاره ات . . .
——————
اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عاشقانه جدید
——————
سودای دلم قسمت هر بی سر و پا نیست / خوش باش که یک لحظه دلم از تو جدا نیست . .
——————
اس ام اس توپ, اس ام اس کم یاب, اس ام اس نایاب
——————
اگر آبی تر از آبم اگر همزاد مهتابم بدون تو چه بی رنگم بدون تو چه بی تابم…
——————
اس ام اس باحال, اس ام اس تازه
——————
کاش دوست داشتن فرستادنی بود تا از راه دور تقدیم تو میکردم
——————
اس ام اس غمگین, پیامک غمگین, جدیدترین جوکهای فارسی روز
——————
فریاد من از داغ توست بیهوده خاموشم نکن
حالا که یادت میکنم دیگر فراموشم نکن
——————
شرط دل دادن دل گرفتنه وگرنه یکی بی دل میشه و یکی دو دل !
——————
——————
دل تمنا میکند تا من بسازم خانه ای / عاشقان کی خانه دارند دل مگر دیوانه ای !؟
——————
اس ام اس عاشقانه بروز
——————
من و تو از تبار بی کسانیم / در این غوغا چه کس را کس بدانیم
کسی نشنید فریاد کمک را / کمک کن تا برای هم بمانیم . . .
——————
اس ام اس عاشقانه و دوست داشتن
——————
میروم دیگر شما یادم کنید / من که رفتم این غزل ها را شما دفتر کنید
میروم تا دل نبندم دل به خوبی هایتان / باز هم دل بستم و زخمی شدم ، باور کنید . . .
——————
اس ام اس رمانتیک و عاشقانه
——————
تو رفتی و من شدم لحظه شمارت / دو قطره اشک مانده یادگارت
اگر برگشتی و من را ندیدی / بدان که مرده ام از انتظارت . . .
——————
——————
ای اشک ، آهسته بریز که غم زیاد است / ای شمع آهسته بسوز که شب دراز است
امروز کسی محرم اسرار کسی نیست / ما تجربه کردیم ، کسی یار کسی نیست . . .
——————
اس ام اس جدید فروردین ماه , اس ام اس جدید اردیبهشت ماه
——————
ﮔﺎﻫﯽ ﺳﮑﻮﺕ ﺧﯿﻠﯽ ﻭﺣﺸﺘﻨﺎﮐﻪ !
ﯾﻌﻨﯽ ﻃﺮﻑ ﺍﺯﺕ ﻗﻄﻊ ﺍﻣﯿﺪ ﮐﺮﺩﻩ . . .
ﻓﻬﻤﯿﺪﻩ ﮐﻪ ﻧﻪ ﺍﻫﻞ ” ﺩﺭﮐﯽ ” ، ﻧﻪ ﺍﻫﻞ ” ﮔﻔﺘﮕﻮ ”
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
همچنین بخوانید
اس ام اس سکوت تلخ
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
من اگر راضی باشم با شادی می خندم ! سکوت نمی کنم !
سکوتِ من هیچگاه نشانه ی رضایتم نیست . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
سکوتم را به باران هدیه کردم / تمام زندگی را گریه کردم
نبودی در فراق شانه هایت / به هر خاکی رسیدم تکیه کردم
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
سکوت میکنم ، به احترام آن همه حرف که در دلم مرد !
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
گاه سکوت بیجا همه چیز را بر باد میدهد !
همانگونه که حرّافی تمام آرامش را !
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
سکوت میکنم
نه به احترام آنان که از فریادم خسته شدند !
نه برای آنانی که به دنبال سکوتم هستند !
نه برای دل او که میخواهد با سکوتم مرا بشکند !
و نه برای بودنی تکراری سکوت میکنم . . .
چون صدای تو را در سکوت می شنوم ، تو که تمام دنیای پر از فریادم را به یکباره خاموش کردی و به من سکوت را هدیه دادی . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
ﺭﻭﺍﻧﭙﺰﺷﮏ ﻫﻢ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﺷﺪ !
.
.
.
ﻭﻗﺘﯽ ﭼﻨﺪ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﺯ ﺳﮑﻮﺗﻢ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﻣﻌﻨﺎ ﮐﺮﺩﻡ . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
خالی تر از سکوتم ، از نا سروده سرشار
حالا چه مانده از من ؟ ، یک مشت شعر بیمار
انبوهی از ترانه ، با یاد صبح روشن
اما ، امید باطل ، شب دائمی ست انگار
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
تاریکی اتاقم شکسته می شود با نوری ضعیف . . .
لرزشی روی میز کنار تختم میفتد . . .
از این صدا متنفر بودم اما چشم هایم را میمالم . . .
New Message
تا لود شود آرزو می کنم ، کاش تو باشی . . .
سکوت می کنم ، آرزوی بی جایی بود !
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
اونی که سکته ی قلبی کرده مُرده
اونی که سکوت قلبی کرده مُرده تر . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
زندگی نوشتنی زیاد داره ، اما گاهی هیچی پیدا نمی کن بنویسی جز ، سکوت . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
سکوتی بود بر قلبم که با آن میزدم فریاد /  اگر از شهر غم رفتی مرا هرگز مبر از یاد
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
اینجا فقط واژه می فروشم و سکوت میخرم !
چه تجارت دردناکی !
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
آرامتر سکوت کن !
صدای بی تفاوتی هایت خُردم میکند !
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
تیغ روزگار شاهرگ “ کلامم ” را چنان بریده که سکوتم “بند” نمی آید . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
دیگه نه بحث میکنم
نه توضیح میخوام
نه توضیح میدم
نه دنبال دلیل میگردم
فقط میبینم ، سکوت میکنم و فاصله میگیرم . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
این روزها احساس میکنم چقدر شبیه سکوتم . . .
با کوچکترین حرفی میشکنم . . .
**********
تمام حرفهای ناگفته ام همین سکوتی است که می شنوی . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
سکوت تو سهمگین تر از سکوت ابرهاست ؛ هرگاه تو سکوت می کنی من می بارم !
شاید به همین خاطر سکوت کرده ای چون تو باران را دوست داری . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
گاهی سکوت علامت رضایت نیست شاید کسی دارد خفه میشود پشت سنگینی یک بغض . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
ﻫﻤﻪ ﺍﺧﻄﺎﺭ ﻫﺎ ” ﺯﻧﮓ ” ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ !
ﮔﺎﻫﯽ ” ﺳﮑﻮﺕ ” ﺁﺧﺮﯾﻦ ” ﺍﺧﻄﺎﺭ ” ﺍﺳﺖ . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
قدر سکوتم را در بهار نگاهت دریاب ، که به اندازه ی سکوتم ، به یادتم !
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
چند وقتیست هر چه می گردم ، هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم !
نگاهم اما . . .
گاهی حرف می زند ، گاهی فریاد می کشد . . .
و من همیشه به دنبال کسی می گردم که بفهمد یک نگاه خسته چه می خواهد بگوید !
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
بهم گفت کمى از حال و روزت بگو و من سکوت کردم و سکوت کردم و سکوت کردم ، اونقدر سکوت کردم که مطمئن شدم چیزى رو از قلم ننداختم !
اگر دلت گرفت سکوت کن !
این روزها هیچ کس معنای دلتنگی رانمی داند . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
در شهری زندگی می کنم که در آن متولد شدم اما احساس غربت می کنم . . .
همه در کنارم هستند اما احساس تنهایی می کنم . . .
من می خواهم برای خودم زندگی کنم اما باید بقیه برایم تصمیم گیری کنند و من تنها سکوت اختیار می کنم . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
عشقم میخوام همیشه پیشم باشی همیشه . . .
سکوتم : فدای تو
هوایم : هواى تو
دلتنگم : برای تو
تنهایم : به یاد تو
زندگى ام : فدای تو . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
چیزی بگو !
از حجم سنگین سکوت من نترس !
به واژه ای فرو می ریزد این امارت سرد سنگی . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
سکوتم مرحم است ، مرحم زخمم !
خوب ِخوبم که نمی کند ، فقط دردش را کم می کند. همین . . . !
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
این روزها دلم اصرار دارد فریاد بزند . . .
اما . . .
من جلوی دهانش را میگیرم . . .
وقتی میدانم کسی تمایل شنیدن صدایش را ندارد . . .
این روز ها من خدای سکوت شده ام . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
باز هم شب و من اینجا تنها . . .
و این چراغ ها که خاموشند . . .
و این خانه که تاریک است . . .
و این سکوت که جاری است . . .
میدانی بدون تو اینجا هر روز شب است . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
سکوت میکنم ؛ بگذارحرفهای دلم آنقدر یکدیگر را بزنند تا بمیرند . . . !
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
سکوت خطرناکتر از حرفهای نیشدار است . . .
کسی که سکوت می کند روزی حرف هایش را سرنوشت به شما خواهد گفت . . . !
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
لحظه های سکوتم ؛ پر هیاهو ترین دقایق زندگیم هستند !
مملو از آنچه می خواهم بگویم و نمی گویم . . . !
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
داشتنت را سکوت کردم .
رفتنت را سکوت کردم .
انتظار بازگشتت را هم . . .
حالا نوبت توست !
باید در سکوت به تماشا بنشینی سوختنم را . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
ای نگاهت نخی از مخمل و از ابریشم / چند وقت است که هر شب به تو می اندیشم
به نفسهای تو در سایه ی سنگین سکوت / به سخنهای تو با لهجه ی شیرین سکوت . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
دلم یک آلزایمر خفیف می خواهد !
آنقدر که یادم نرود به نفعم است که به چند زبان زنده ی دنیا سکوت کنم . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
بعضی ها گریه نمی کنند !
اما . . .
از چشم هایشان معلوم است ؛که اشکی به بزرگی یک سکوت ، گوشه ی چشمشان به کمین نشسته . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
چه آسان گاهی پیدا میشوند سکوت هایی که نشانه رضایت نیستند . . . !
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
برای آن همه احساس عاشقانه ی من ، سکوت  حرف قشنگی نبود لعنتی !
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
دلم که می گیره سکوت می کنم !
این روزا هیچ کس معنی دلتنگی رو نمی فهمه !
همه میگن تنهان دل شکستن ، اما کسی یار کسی نمیشه . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
موفق ترین مترجم کسی است که سکوت دیگران را خوب ترجمه کند . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
انگار سکوت قانون شب است ! حتی آنهایی که بیدارند بی صدا گریه میکنند . . . !
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
هى بخودم میگم , اگه دلت گرفته سکوت کن
این روزها کسی معنای دلتنگی را نمیفهمد . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
حرف نزدن با سکوت فرق دارد ، دُرُست مثل غذا نخوردن و روزه بودن . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
سکوت میکنم احساسم را هیچکس محرم نیست ! هیچکس حتی بهترین کسم . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
یادها فراموش نخواهند شد ، حتی به اجبار . . .
و دوستی ها ماندنی هستند ، حتی با سکوت . . . !
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
حرفهای زیادی داری !
سکوت علامت چیست
نمیدانم علامت رضایت است یا همان جواب ابلهان خاموشی است
معنی جدیدی به سکوت داده ای
سکوتت را میفهمم
یعنی انتظار . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
این روزها تنها چیزی که می خواهم سکوت است ، یک کلبه چوبی وسط جنگل ، یک آتش ،
یک فنجان چای تلخ و یاد تو . . .
اس ام اس سکوت تلخ,اس ام اس سکوت عشق
گاهی وقتها چقدر ساده عروسک می شویم !
نه لبخندمی زنیم !
نه شکایت می کنیم !
فقط احمقانه سکوت می کنیم . . . !
——————
۲تا گل بگیر دستت ، یکی دست راست ، یکی دست چپ
ولی من گل وسطی رو دوست دارم !
——————
——————
عشقی که تنها با یک نگاه آغاز میشود ، با شناخت سست و سست تر میشود
ولی عشقی که با شناخت آغاز میشود با هر نگاهی عمیق و عمیق تر میشود . . .
——————
اس ام اس عشقی, اس ام اس عاشقنه جدید, اس ام اس فارسی
——————
آنجا که توئی ، رهگذری نیست مرا / جز دوری تو غم دیگری نیست مرا
خواهم که به جانبت پرواز کنم / حیف است که هیچ بال و پری نیست مرا . . .
——————
لنگر عشق زدم بر دل طوفانی تو / تکیه گاهم شده است ساحل بارانی تو . . .
——————

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 346
  • بازدید کلی : 19,565
  • کدهای اختصاصی