loading...
بهترین سایت اهنگ پیشواز های ایرانسل
دیجی چیذری بازدید : 54 1392/09/04 نظرات (0)

چـــه روزگار دلگیریست…
این روزها برای هرکس ک سوزنش را
نخ میکنی برایت دروغ میبافد…
♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه غمگین ویژه هوای بارونی و دو نفره♥♥♥♥♥
از این به بعـב هر کی بهت گفت:
“בوســــــتـــــ בارمـــ”
برو بغلش کــסּ،
تو چشاش نگا کــסּ،
آروم سرشو بذار رو شونت،
و
یواش בر گوشش بگو :
خب بســہ دیگــہ ، خیلی خنـבیـבیم!!!!
♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه غمگین ویژه هوای بارونی و دو نفره♥♥♥♥♥
کارم از یکی بو یکی نبود گذشته است….عشق یعنی یکی بود یکی نابود …
♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه غمگین ویژه هوای بارونی و دو نفره♥♥♥♥♥

کجای زندگی را با تو مشترک بوده ام؟؟؟!!!… که حالا تلفن خوش خیالت تو را… مشترک مورد نظر من میخواند…?!

 مورد نظر شاید…ولی مشترک…!؟ هه…گفتم که خوش خیال است…!!

♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه غمگین ویژه هوای بارونی و دو نفره♥♥♥♥♥
عـشـقـ چـیـسـتـ کـهـ هَـمـهـ از آنـ مـیـگـویَـنـــــــــــــــــــــــــد؟؟؟؟؟؟
 
ع : عـبـرَتـهـ زنـدگـیـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 
ش : شَـلـآقـهـ زَمـآنـهـــــــــــــــ
 
 
ق : قـصـآصـهـ روزگـــآرامـآ افـسـوسـ و صَـد افـسـوسـ کـهـ شَـلـآقـهـ زَمـآنـهـ رآ خـوردَمــــــــــــ
 
قـصـآصـهـ روزگـآر رآ کـشـیـدَمـــــ
 
امـآ عـبـرَتـ نَـگـرفـتَـمـ :( :(
♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه غمگین ویژه هوای بارونی و دو نفره♥♥♥♥♥
در کنارم نیستی اما…
ب حجم تمام سکوتی ک در قلبم جا گذاشته ای دلتنگتم!
♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه غمگین ویژه هوای بارونی و دو نفره♥♥♥♥♥
 
چرا مــــرا خاک نمیکنید؟!!!
 
تنم سرב است…
 
احساساتم یخ زבه…
 
قلبم نمیزنـב…
 
 
مغزم فاسـב شـבه…
 
فقط نفســ میکشم…!!
و اکسیژלּ هوا را حرام میکنم…
בر خاک به سر برבלּ میان کرم ها،
ارزشش بیشتر است…
 
از زندگی کرבלּ کنار موجوבاتی که خوב را:
انسانــــ
 
نامیـבه انـב،
♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه غمگین ویژه هوای بارونی و دو نفره♥♥♥♥♥
درد یعنی….
مانند هیزم های مصنوعی شومینه سوختن و پایان نداشتن!!!!!!!
♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه غمگین ویژه هوای بارونی و دو نفره♥♥♥♥♥
وقتی می گویم : دیگر به سراغم نیا !
 
فکر نکن که فراموشت کرده ام ….
 
یا دیگر دوستت ندارم !
 
نه ….
 
من فقط فهمیدم :
 
وقتی دلت با من نیست ؛
 
بودنت مشکلی را حل نمی کند ،
 
تنها دلتنگترم میکند … !
من
بی تو
در غریب ترین شهر عالمم…
بی من
تو در کجای جهانی
که نیستی؟!..
♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه غمگین ویژه هوای بارونی و دو نفره♥♥♥♥♥

داشتن کسی که دوست داشته باشه قشنگه ولی وقتی ازش دورشی بدترین درددنیاست.

اون وقته که آرزومیکنی کاش هیچوقت عشق وجود نداشت

♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه غمگین ویژه هوای بارونی و دو نفره♥♥♥♥♥
خدایا!
دستانی را در دستانم قرار بده
که پاهایش با دیگری پیش نرود…
♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه غمگین ویژه هوای بارونی و دو نفره♥♥♥♥♥
گاهی وقتا توی رابطه ها
نیازی نیست طرفت بهت بگه :
برو !
همین که روزها بگذره و یادی ازت نگیره
همین که نپرسه چجوری روزا رو به شب میرسونی
همین که کار و زندگی رو بهونه میکنه…
♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه غمگین ویژه هوای بارونی و دو نفره♥♥♥♥♥
 
همین که دیگه لا به لای حرفاش دوستت دارم نباشه
و همین که حضور دیگران توی زندگیش
پر رنگ تر از بودن تو باشه
هزار بار سنگین تر از
کلمه ی برو واست معنا پیدا میکنه
پس برو
قبل از اینکه ویرون تر از اینی که هستی بشی…
♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه غمگین ویژه هوای بارونی و دو نفره♥♥♥♥♥
این روزها دلم اصرار دارد فریاد بزند . . .
اما . . .
من جلوی دهانش را میگیرم
وقتی میدانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد!!!!
این روزها من . . .
خدای سکوت شده ام
خفقان گرفته ام تا آرامش اهالی دنیا خط خطی نشود . . .!!!
♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه غمگین ویژه هوای بارونی و دو نفره♥♥♥♥♥
آرزوی خیلی ها بودم اما اسیر قدر نشناسی یک نفر شدم
 
باید بازیگر شوم ،
آرامش را بازی کنم …
باز باید خنده را به زور بر لبهایم بنشانم …
باز باید مواظب اشک هایم باشم …
باز همان تظاهر همیشگی : ” خوبم …
♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه غمگین ویژه هوای بارونی و دو نفره♥♥♥♥♥
کاش من هم کسی را داشتم ……..
که با بستن چشمانم …….
حس قشنگ نگاهش را احساس میکردم …….
بوی نفسهایش را میشنیدم ……..
کاش من هم کسی را داشتم …….
که حتی وقت نبودنم ….
عاشقم باشد ……..
کاش …..
♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه غمگین ویژه هوای بارونی و دو نفره♥♥♥♥♥
 
از همه دلت گرفته رفتی یک گوشه نشستی
 
میدونم حالت خرابه چون تو هم مثل من هستی
 
چون تو هم مثل خود من نمیتونی ساده رد شی
 
وقتی عاشقی تو باید گریه کردنو بلد شی
 
بغضتو بشکن رفیق همه اینجا خودیَن
 
همه مبتلا به دردی که دچارش شدیَن
 
بغضتو بشکن رفیق یار ما هم بیوفا بود
 
یاد هیچ کسی نمونده ، کی زمونه یار ما بود ؟
 
یه چیزی تو گلوته نفساتو میشماره
 
تا میخوای بگی حرفی ، نمیتونی ، نمیذاره
 
اسم این بغضه عزیزم ، چه حالی داری
 
رعد و برق زده نگاهت ، حالا وقتشه بباری
 
بغضتو بشکن رفیق همه اینجا خودیَن
 
همه مبتلا به دردی که دچارش شدیَن
 
♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه غمگین ویژه هوای بارونی و دو نفره♥♥♥♥♥
 
 
من اینجا نشسته ام
بی تو
بدون حس تو
دیگه حتی فکرت هم سراغم نمیاد
دارم فاصله میگیرم
از تو
از دل سنگت
از خاطره هایی که وجودش هم برام سنگینی میکنن
متنفر از نگاهت
از صداقت ریاکارانه شون
از صدایی که من رو عشق میخوند و متهم به این همه درد کردنم
از خاطراتت متنفرم
به من نگاه کن
تو بردی
من زمین خوردم،تنها شدم،تنهای تنها
بهت تبریک میگم
تبریک میگم که عشق رو کامل به پام ریختی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 351
  • بازدید کلی : 19,570
  • کدهای اختصاصی